29 november 2008

Trevlig lilla jul!


Så blir det helg igen en gång och inte vilken helg som helst, utan lilla jul och rövarparet ska få gå på firmajulfest till stadens hotell. Det är år och dag sedan de vuxna fått umgås utan barn. Tack vare mommo och moffa som ställer upp och firar lillajul med rövarungarna är det nu möjligt. Ordnad busstransport tur och retur och julbord ska det bli. Om det bara hittas nåt att sätta på sej nu också så blir det säkert riktigt bra.




Denna ängel finns på PAUS och den passar väl nu till att önska alla bloggläsare en riktigt mysig lillajul med? Vi sänder en tacksam tanke till frisörskan på PAUS som gjorde en fin klippning på en pojke som egentligen inte ville bli klippt. Före och efter bilder ska publiseras bara de kommer ur kameran till datorn...så ska ni få se hur det kan se ut när man inte låtit någon röra håret sen i våras.

5 kommentarer:

yusufyusuf sa...

Nice blog...

PeaCe..!

The Way ©

lena sa...

En glad lillajul önskar jag dig!

Anonym sa...

Jag tyckte ja kände igen min ängel...:-)jag fick den av en god kompis när jag miste min bror nyligen...:-(den få ge mig styrka!Va kul att läsa att ni blev nöjda där vid ert med klippn.sånt värmer ju oxå!!Petra

Paus i skärgården sa...

Lite föräldratid behövs alltid! Och det låter så gott med julbord!
Hälsningar, Päivi

A home far away sa...

Hoppas att ni hade en fin tid.

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore