09 juli 2008

Utmaning

Rövarmamman blev utamanad av Maria! Med några frågor... och här kommer de enkla svaren:

Fem saker som finns på min Att göra-lista idag:
Betala räkninga, både på jobb och hemma.
Koka kaffe åt min man som är ute och spikar.
Amma min yngsta när helst hon gnäller.
Bygga ett Barbapapa-pussel.
Tona håret.

Vad gjorde du för tio år sedan?
1998? Min äldste son var 1 år och jag hade just börjat ta emot ströjobb inom vården.

Ställen jag bott på:
Min hemby i Kronoby kommun, Vasa är studieorten, sen har jag bott på hyra också i Edsevö och Kållby, och nu bor vi som sagt i Rövarskogen - vackraste stället hittills!

Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:
Betala bort lån, resa, shoppa, och på sikt hitta på olika projekt som känns meningsfulla.

Regler:
- Svara på alla frågor.
- Välj ut sex personer och utmana dem i deras bloggar.
- Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört utmaningen.

Den här utmaningen har jag redan sett i flera bloggar så jag ska snurra runt lite och kolla vem som ännu inte svarat på frågorna...

Det får räcka med Gammelgård, Carolines pyssel, Rasses mamma, Malena Molin å Hanna! Så får det bli.

2 kommentarer:

Gammelgård sa...

Tack för den!

Caroline sa...

Utmaningen antagen och utförd!