08 november 2007

Vill ha!


Rövarmamman har varit på klädparty hos grannen. Behövde inget och hade inte råd med något och därför var tanken att inget skulle provas heller. Men plötsligt blev det bara så att en prickigt-äpple-tunika i rött hoppade på mej! Oj, och framför spegeln stod jag och kråmade mej och tunikan var så fin, mörkt julröd, det är snart jul och jag passar i rött och det finns dyrare plagg och man kan ha den under eller utanpå, med eller utan mage och man kan säkert ha den både på sommar och vinter och, och...men jag var SÅÅ duktig, jag beställde inget - fast den var lagom stor och passade och kändes så skön och bekväm och alldeles lagom tjock. Men jag köpte inget på partyt. Duktig jag.

Det går också att maila in sin beställning till försäljaren ännu ikväll eller kanske imorgon...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å he va fiin!!! Hälsn. Mikaela

Rövarmam sa...

Tanken va väl at gubben sku sej: Åååh älskling, såklart du ska ha tunikan om du vill!
Men han sa: du måst väl beställ tå om e ir så nödvändit...
Men, betyder int he sama sak, såde på karaspråk? He bleiv så ja beställt :-)

Anonym sa...

Du har nog rätt... he betyder sama på karaspråk =). Mikaela